DG in skrb za tipske certifikate od 01.01.2010 naprej

kar tako malo o vsem kar ne spada drugam

Re: DG in skrb za tipske certifikate od 01.01.2010 naprej

OdgovorNapisal/-a Janez » Sr Jan 20, 2010 6:14 pm

Gospodje,

ne se prenaglit, proizvajalec ima pravice in pa tudi dolžnosti, oziroma obveze. In ena izmed njih je tudi ta, da kupcu ob predaji izdelka preda v trajno last tudi vso dokumentacijo kamor spada tudi knjižica za vzdrževanje in uporabo izdelka. Vse morebitne spremembe le te pa mora, za lastnika, obnoviti brezplačno. To vem ker delam v avto branži in se precej ukvarjam s podobnimi problemi. Letalo pa je tretirano s strani Zakona o varovanju potrošnikov in še kakšnega drugega enako kot avtomobil, telefon, pralni stroj,...
Izgovarjanje na obnavljanje tipskega certifikata je pa itak dvomljivo. Kajti vsi, ki ste kupili novo letalo ob predaji niste bili obveščeni, da bo nastal še ta strošek, kar pomeni, da ste bili zavedeni.
Če matična tovarna to je DG in bivši Elan Flight nista imela urejenih medsebojnih razmerji pa to nikakor ni problem kupca temveč obeh izdelovalcev.
Ne nazadnje lahku zaradi tega padejo odškodninske tožbe zaradi zavajanja potrošnikov, zneski odškodninskih zahtevkov pa znajo iti v nebo. Mislim, da bo g. Weber precej teško uveljavil svojo voljo.

lp,Janez
Janez
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jan 04, 2010 1:15 pm

Re: DG in skrb za tipske certifikate od 01.01.2010 naprej

OdgovorNapisal/-a Gregor P. » Ne Jul 18, 2010 10:10 am

http://www.dg-flugzeugbau.de/fileadmin/ ... -SS-01.pdf

EASA požegnala nove priročnike . Očitno se ne bomo mogli izogniti, da nas Weber olajša za 300 Evrov , razen če naše oblasti priznavajo tudi kopije teh novih manualov .

Lp

Gregor
Gregor P.
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Prejšnja

Vrni se na Splošne debate

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost

cron