DPSJL 2014

koledarji, rezultati, kje vse smo bili, kje vse nismo bili (pa bi morali) ...

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a glajda » Po Avg 18, 2014 8:42 pm

Nekaj starega in malo novega
(OPENSOARING, 18. avgusta, Niko Slana)

Ker ljubim resnico (kadar mi ustreza) moram začeti s popravkom. Ustanova, ki skrbi za čudeže, mi je sporočila, da čudeža s FT (FlyToni) ne bo upoštevala, ker dogodek v računalniku sv. Petra ni zabeležen in torej nima temeljev. Seba (Sebastijan Ramšak) mi je na štartu diskretno povedal, da v tistem letalu (ki je bilo sicer povsem podobno onemu od FT) ni bil FT, pač pa Črt Rojnik, direktor LX navigation, oče sodobne navigacije, ki mu zdaj dela konkurenco njegov učenec Erazem Polutnik s firmo LXnau. Nekatere resnice iz prejšnjega zapisa vendarle ostajajo – pilot letala (Črt Rojnik) je letel izjemno dobro in me je navdušil s svojo potjo med oblaki, FT je opravil izjemen dolet iz skoraj 60 km oddaljene točke in je včeraj pristal na 2. mestu. Žal mi je samo za čudež, ki sem si ga pripisal kar sam, namreč, nevidnost. Še zmeraj sem viden in kdaj pa kdaj kdo celo kaj prebere, kar napišem.

Pred štartom se je nekaj jadralcev zbralo pred letalom Luke Žnidaršiča, ki ga v prejšnjem zapisu o čudežih nisem omenil. V znamenito nemško jadralno letalo ventus 2cxa je vgradil svoj pogon znan pod imenom FES (Front Electric Sustainer) torej majhen propeler, ki ga poganjajo baterije in ga pilot uporabi, ko je v stiski. Luka je nedavno svoj FES na ventusu, za katerega je prejel že nekaj nagrad, predstavil nemški ekipi konstruktorjev in menedžerjev tovarne jadralnih letal Schempp - Hirtha (Tilo Holighaus, Joachim Krautner, Endi Lutz, Bernd Weber). Bili so navdušeni nad izboljšavo na svojem jadralnem letalu in tako bodo poslej kupci ventusov lahko izbirali tudi med možnostjo, da si za pogon svojega jadralnega letala izberejo Lukov FES. Morda se zdi komu to malenkost, a vsi, ki se spoznajo na letalsko tehniko in nemško pedantnost, vedo, da je Luka (motorje mu izdeluje oče Matija, tudi jadralni pilot) izjemen dosežek in je v resnici največji čudež med navedenimi v minulem zapisu.

Četrti dan je Stariha vendarle uredil svoje letalo in tudi zmagal. Kaj reči k njegovi zmagi? Ko so se jadralci že podali na pot je Boris Žorž Stariho nekaj vprašal o termičnem dviganju, v katerem je nabiral višino. Stari mu je znova odgovoril v svojem slogu, namreč, po njegovem radijskem oddajniku, ki je najbrž slabe kakovosti, se je zdelo, kot da je nekaj zabrundal, kot medved, ki pride včasih na obisk k Sašu Petku (pilot in jadralec) v neko vas pri Kočevju. Boris ga je še enkrat prosil, če bi ponovil odgovor, a je znova slišal samo brundanje. In tako sta Žorž in Stari letela vsak zase. Kot sem na povedal in čudeža seveda ni bilo. Do konca tekmovanja je še nekaj dni, a za čudež so stroga pravila – mora se zgoditi in doživeti še ponovitev. Vsekakor bomo pozorni in vas bomo o tem še obvestili, predvsem pa se zdi, da je tekmovanje v klubskem razredu najbolj zanimivo, saj je tekmovalcev, ki se potegujejo za lovoriko zmagovalca več. V odprtem razredu Seba nima konkurence, a glede na to, da je dejal, da mu je vseeno kdo zmaga, samo da je Celjan, si lahko mislim, da so Celjani do podrobnosti razmislili o taktiki, kako na to mesto postaviti svojega jadralca. Zagotovo jih zanima dvojna zmaga. S Sebastijanom Ramšakom imajo en naslov že v žepu.

Madžarski jadralski kolega je napoved za četrti dan komentiral takole: »K sreči so se še zmeraj zmotili.« In ko smo se po sestanku zazrli v nebo, smo uživali ob pogledu na čudovite kumuluse, čeprav so napovedali, da oblakov ne bo. V zraku smo doživeli izjemno lep jadralski dan, ki ga je treba doživeti vsaj enkrat na leto. Sledil bo dan pred vremensko spremembo in nato dan dežja. Tako pravijo meteorologi.
Uporabniški avatar
glajda
 
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a glajda » Po Avg 18, 2014 8:44 pm

Državno prvenstvo 2014 skozi oči POMOČNIKOV
(OPENSOARING, besedilo: Mark Travner-Travca, Mark Polajžar, Matic Knez, Jan Čas)

Na Madžarskem, v kraju Szatymaz pri Petru Szabu trenutno poteka slovensko državno prvenstvo v jadralnem letenju. Poleg tekmovalcev smo prisotni tudi štirje mladinci iz AK Celje, ki smo tukaj z namenom, da pomagamo in s tem hkrati naberemo dragocene izkušnje za prihodnja tekmovanja, na katerih upamo, da bomo nekega dne tekmovali tudi mi. Vsi štirje prihajamo in rodu svežih jadralcev Aerokluba Celje 2013. V prvem letu, odkar smo se izšolali za jadralce, smo naleteli že skoraj štiristo ur, nekateri nad sto, »laširali« pa smo tudi kompozitna letala kot so club libelle 205 in Elanova DG 101 ter DG 300. Prišli smo v upanju, da bomo v živo izkusili tekmovalni utrip, kar nam odlično uspeva – zelo uživamo :)

Naš dan se prične ob pol sedmi uri zjutraj z odstranjevanjem rose s prevlek na krilih letal. Pilotom letal v odprtem razredu pomagamo s točenjem vode v krila. V eno letalo gre tudi po 160 litrov vode. Ob 8. uri pričnemo z delom na štartu, kjer pomagamo pri postavitvi letal v vrste za vzletanje. Zajtrk imamo med osmo in deseto uro, kjer nam postrežejo z odlično madžarsko hrano (je precej pekoča :) ). Ob 10. uri se prične »briefing« za tekmovalce, ki ga vodi znani madžarski vojaški pilot Attila. Pri briefingu mu pomaga s prevajanje v slovenski jezik Miha Berginc, ki ga še dodatno začini. Okoli poldneva se prične vzletanje klubskega razreda. Poleg Petrovega pawneeja in čmelaka sodeluje tudi naš celjski pawnee, katerega pilot je Marko »Rudl« Leskovšek. V manj kot eni uri so, z našo pomočjo, vsa jadralna letala v zraku, mi pa nazaj pri naših šotorih pri pozni malici, za katero se moramo zahvaliti Črtu Rojniku. Zgodnje popoldne izkoristimo za razne dejavnosti, kot so letenje z duo discusom, ali kopanjem v lepo urejenem bazenu pred »Hiltonom« - motelom na letališču.

Po četrti uri se začno vračati prvi tekmovalci, ki jih nato, kar se da hitro, odstranimo s steze. Letala očistimo, pokrijemo in pritrdimo za nočni počitek. Vse poteka gladko, razen seveda, če se komu ne uspe vrniti in je primoran pristati na njivo. V tem primeru opravimo svojo pomočniško funkcijo :) . Vsega skupaj je lahko hitro konec, lahko pa se tudi zavleče pozno v noč, zato je večerja in kasnejše druženje pravšnja sprostitev pred spanjem v naših šotorih. Vsi taborimo prvič – super je :) .

Tekmovanje se konča v soboto, a mi še ostanemo. Po koncu bomo tudi sami dobili priložnost letenja na Madzarskem. V zadnjem tednu avgusta bomo imeli organizirano akcijo preletov. Zahvala za to gre Aeroklubu Celje, ki nam je omogočil brezplačen najem jadralnih letal in pa klubskega avtomobila – HVALA! Z nami bo ostal Toni, ki bo skrbel za organizirano letenje, kjer bomo leteli z letali duo discus, DG 101 in DG 300. Upamo na prvi 300-km prelet.
Vsem, ki jih ni tukaj, je lahko zelo žal :) !
Uporabniški avatar
glajda
 
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Ljudje na DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Milan Korbar » To Avg 19, 2014 5:39 pm

Marjan Jančič mi je prijazno poslal en prav zajeten paket slik in me kar lepo določil, da jih izberem in objavim.
Torej, tukaj so najprej glavni igralci letošnjega državnega prvenstva kot jih je videl 15. 8. 2014

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Uporabniški avatar
Milan Korbar
 
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 9:00 pm

15. 8. na DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Milan Korbar » To Avg 19, 2014 5:56 pm

Potem se je začelo, priprave in tekmovanje.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Na zalogi je še kar precej slik, vendar je zdaj na vrsti Niko ...
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Uporabniški avatar
Milan Korbar
 
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 9:00 pm

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a glajda » To Avg 19, 2014 7:54 pm

Gorenjska sinergija padla v vodo
(OPENSOARING, 19. Avgusta, Niko Slana)

Za razumevanje pričujočega zapisa petega tekmovalnega dne, naj povem, da nisem našel dovolj psihične moči, da bi se lotil tekmovanja, kot se spodobi. Po slabem startu nisem imel volje, da bi ga ponovil, na drugi obratni točki, ko je na tleh zmanjkalo osvetljenih polj, nad glavo pa so viseli črni oblaki, sem se obrnil proti domačemu letališču. Bilo je sproščujoče, še posebno, ker sem se na začetku našega trikotnika vlekel zelo nizko, to je na višinah od 600 do 1000 m. Vsi, ki so danes opravili nalogo uspešno, so bili deležni občudovanja, z Juretom Lokovškom pa sva, po pristanku, dejala, da rada jadrava, pravi tekmovalci pa so drugi piloti. Včasih je treba priznati, da je vreme preveč zagonetno, da bi ga izzival tako daleč, da bi pristal zunaj letališča, ker ti pristanki vselej prinašajo tveganje.

Med nabiranjem višine pred startom sem poslušal dogajanje na frekvenci ljubljanskih in postojnskih jadralcev, ker so se Celjani pač temeljito skrili in tako o njih ne vem prav nič več od kogarkoli, ki bi pogledal na soaringspot, kjer so zapisani vsi tekmovalni dosežki. O Celjanih vem samo to, da je Miha Berginc na jutranjih sestankih začel vodjo tekmovanja prevajati v lepi slovenski besedi. Morda mu je kdo prišepnil, da smo si ga v enem od prejšnjih zapisov nekoliko sposodili.

No, medtem, ko sem počasi lezel v višino, sta se Stariha in Žorž po radijski zvezi znova dogovorila, da bosta letela skupaj. Startno črto sta res preletela bolj ali manj skupaj, a Stariha ne bi bil Stariha, če ne bi po nekaj minutah letenja naznanil, da bo start ponovil – kot že tolikokrat. Želel je počakati še Miho Premrla, pa še koga … To je bilo že sumljivo – namreč za sodelovanje z Žoržem. Vendarle njegov klubski kolega Žorž vodi v skupnem seštevku, Stari pa je, resnici na ljubo, zmagal dan poprej in bi do konca tekmovanja moral leteti brez napake, da bi se prebil med najboljše. In tako sta se v negotove vremenske razmere podala vsak zase. Da ne bi preveč zavlekel zgodbe. Žorž je s solidno hitrostjo priletel do doma, seveda tudi s težavami, Stariha pa se je nekje med potjo skregal z vremenom, a se je, precej za Žoržem, le priplazil do doma. Zdaj se sprašujem ali se bo Žorž sploh še hotel dogovarjati, saj je že dvakrat ostal na »kahli«.

Morda še besedica o vremenu. Severozahodni del Madžarske je že zajela močna vremenska sprememba z nevihtami in dežjem, njena znamenja pa smo pred vzletom opazovali na nebu in se spraševali, kaj nas čaka v zraku. Najprej smo morali leteti na zahod, nato pa smo se obrnili na vzhod. Žorž, ki je po poklicu meteorolog, je dopoldne na svojem računalniku preučeval vreme, a do natančnega sklepa ni prišel. »Lahko, da bo super vreme, možno pa je tudi, da bomo med jadranjem že doživeli nevihte. Kastelanusi (vrsta visokega kumulusa) kažejo, da je v višini še precej vlažnega zraka in če bodo prave razmere, lahko eksplodirajo. Tudi na jutranjem sestanku so nas opozarjali,naj bomo previdni. Kot že rečeno, so bila termična dviganja redka, nebo se je pripravljalo na akcijo, a dežja vendarle ni bilo. Jadralci pa smo se morali plaziti pod črnimi oblaki in iskati osončena polja in upati, da bomo naleteli na dviganje. Čista ruleta. Oba velenjska jadralca David Sevčnikar in Jože Verdev sta del poti izpeljala brez napake, a sta tudi padla v »črno« luknjo brez termičnih dviganj in se s težavo privlekla do cilja. Mihi Premrlu se tokrat ni ponovil čudež z letališčem, pristal je na zorani njivi. »Žorža sem srečal nad Tiso. Lepo sva napredovala, on se je obrnil proti domu, sam pa sem želel še malo podaljšati pot na vzhod, do prvega naslednjega oblaka. To je bilo zame usodno. Ja, Boris ve, kdaj se mora obrniti,« je povedal Miha. Baje je Luka Žnidaršič prižgal motor FES samo za reklamo. Tako se je pošalila njegova žena.

Skupaj s slovenskimi jadralci leti tudi nekaj Madžarov in Zoran Frenc iz Srbije. Zanimivo je bilo srečanje z Zokijem na začetku poti, oba sva iskala dviganje, on nekaj višji. Odletel sem naprej in iskal dalje, Zoki pa je nenadoma po radiu povedal, da vrti zelo močno dviganje. Pomislil sem, da je Zoki morda šaljivec, ki želi konkurenco spraviti ob živce. No, sicer pa so pogovori med jadralci v zraku pomembna spodbuda za vse, saj si tako lahko predstavljajo, kaj jih čaka na poti. In tudi zato imajo Celjani veliko prednost, saj imajo v odprtem razredu kar šest informatorjev (jadralcev), v klubskem pa tri.
Uporabniški avatar
glajda
 
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

17. 8. na DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Milan Korbar » Sr Avg 20, 2014 6:11 pm

Soaring spot - djp2014 kaže pri vseh tekmovalcih DNF. Iz te kratice gre sklepati, da je vreme junake modrega neba pustilo na cedilu, točneje,
ni jim dalo leteti.
Okrog poldne je v Budimpešti močno deževalo, tudi v Budaorsu, kjer je budimpeštansko športno letališče, skrito med Ikeo, Tesco in podobne
ne bodi jih treba, ni bilo dosti bolje. No, zdaj pa že kar nekaj časa sonce spet radodarno ogreva Hunsko deželo.
Za spodbudo in lepše naslednje dni je tukaj nekaj dodatnih Marjanovih slik, ki jih je napravil baročno obdarjenega dne 17. 8.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
... nadaljevanje sledi Nikotovemu komentarju ... upam!
Zadnjič spremenil Milan Korbar, dne Sr Avg 20, 2014 7:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Uporabniški avatar
Milan Korbar
 
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 9:00 pm

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Denis » Sr Avg 20, 2014 6:50 pm

Mito pravi da pusti vse lepo pozdravit, zato sele sedaj - "day canceled"
Uporabniški avatar
Denis
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Denis » Sr Avg 20, 2014 9:24 pm

Med LX navigacijo in belim konjem
(OPENSOARING, 20. Avgusta, Niko Slana)

Po telefonu sem poklical prijatelja Pavla Magistra v Ljubljano. Na hitro mi je povedal, kaj vse je naredil, da bi se športna uredništva različnih medijev odzvala na državno prvenstvo v jadralnem letenju vsaj s kratko vestjo. Nedavno se je povezal celo z Ladom Ambrožičem, varuhom gledalčevih pravic na TV, ki mu je baje obljubil, da se mu bo oglasil in da bo pripomogel pri vzpostavitvi stikov s športnim uredništvom – v lastni hiši. No,do trenutka, ko sem ga poklical, se gospod Ambrožič, ki je svojo novinarsko kariero začel v športnem uredništvu Dela, pri znamenitem Evgenu Bergantu (tako kot tudi jaz), a je s političnim kapitalom, ki mu ga je v življenjsko popotnico dal njegov oče general Novljan, ni oglasil. To je pač znamenje, da se je dvignil v takšne višave, da je pozabil na svoje prve plebejske korake v svetu športa, čeprav jih je v neki oddaji, ki jo je pripravil z dr. Rajkom Šugmanom, tudi priznal. A najbolj čudno je, da je bil oče Lada Ambrožiča eden od začetnikov jadralnega letenja v Sloveniji, kar je zapisal tudi v knjigi o svojem očetu. A to je že tako davna preteklost, da je Lado na korenine svojega očeta že zdavnaj pozabil.

Pa ne samo to, če si Lado morda predstavlja, da ve, kaj je jadralno letenje, mu lahko kar takoj povem, da nima najmanjšega pojma, da se mu niti ne sanja. Ne bom dejal, da ne ve niti tega, zakaj je jadralno letalo v zraku in kaj ga poganja, da napreduje, pogosto za laike nepredstavljivo hitro. Med jadralnim letalom, ki ga je letel njegov spoštovani oče in jadralnimi letali, ki jih leti današnji rod pilotov, je razlika za eno galaksijo, kot bi, denimo, vozil samokolnico ali vesoljski čolniček. Sodobna jadralna letala imajo tako sofisticiran računalniški sistem, da bi ga bili v tistem času, ko so zgradili »vesoljsko« transportno vozilo, astronavti teh naprav zelo veseli. Kako naj torej Lado razume jadralno letalo, pa čeprav je njegov oče pred mnogimi desetletji jadral nad pobočjem Bradatke s salamandro? Ne, to ni mogoče in zatorej, dragi jadralci, nikar v medijih ne pričakujte kakšne vesti z državnega prvenstva v jadralnem letenju, ki letos poteka na športnem letališču v Szatymazu v bližini Szegeda.

Že dopoldne sem sklenil, da bom še nekaj napisal o Toniju Šibancu – FlyTonyju (FT), ki je včeraj zmagal v peti disciplini državnega prvenstva. Bil je hitrejši celo od svojega klubskega kolega Sebastijana Ramšaka, ki leti s precej boljših letalom. Tonija sem srečal pri jutranji toaleti in na kratko mi je povedal: »Ciljni dolet sem pričel z višine 1600 m in z razdalje 68 km in sicer s 350 m minusa. Naš novi inštrument (zeus – Lxnavigation) je izjemno zanesljiv, predvsem pa zelo dobro upošteva veter. Ker delam v firmi LX navigation imam ta inštrument v malem prstu in mu zaupam, da me bo pripeljal do cilja, tako kot je treba,« se je razgovoril Toni.

Kar je povedal Toni razumejo samo jadralci. To pomeni, da je celjski jadralec na razdalji 68 km presodil, da bo z višine 1600 m preletel do doma v letu brez zavojev, brez vrtenja v dviganjih, pa čeprav mu je računalnik pokazal, da za kaj takega potrebuje še 350 m višine. Še pred tremi desetletji je bila to znanstvena fantastika, zaradi slabših letal in slabših navigacijskih inštrumentov. Toni je presodil, da bo sproti pobiral šibka termična dviganja in ujel razliko, ki sem mu je kazala z znakom minus. V ciljni krog, ki je zaradi varnosti na višini 300 m nad terenom, mora prileteti na tej višini. In prav v tem je vso mojstrstvo FT, ki se je izkazal na letošnjem svetovnem mladinskem prvenstvu. Kako pa v resnici zgleda taka akcija s kabine jadralnega letala in z očmi pilota, tudi ni mogoče opisati nekomu, ki ni jadralec. To je skoraj tako, kot bi imel jadralec, denimo, v Mariboru višino 1600 m in se odločil, da bo brez kroženja (kar je vselej izguba hitrosti) letel do Novega mesta, ki ga naslednjih 40 minut ne bo slutil, kaj šele videl, saj je cilj preveč oddaljen. Poleg tega je bilo včeraj nebo dramatično črno, temni deževni oblaki brez termike so dajali vtis pekla, neskončna polja pod krili pa tudi niso obetala nič dobrega, le še na redkih mestih jih je osvetlilo sonce.

Ja, ker sem po naravi mistik in ker sem vraževeren, vem, da današnji rod jadralcev kdajpakdaj obišče tudi general Lado Ambrožič – Novljan, da ni vselej v oštariji v Stični, kjer mu je sin Lado postavil razstavo o njegovi jadralski dejavnosti pred drugo svetovno vojno in da sedi na svojem oblaku ter opazuje dogajanje, seveda, če mu je Gospod spregledal spodrsljaje iz časov, ko je še nosil v žepu knjižico, na glavi titovko in je jahal na belem konju. Ko se je ukvarjal še z jadralnim letenjem, mu ideologija še ni povsem ukrojila življenja.
Uporabniški avatar
Denis
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Re: DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a KrisR » Sr Avg 20, 2014 10:26 pm

Glede novinarjev.
Verjamem da se tudi danes da priti do medijskih objav s pravilnim in času primernim obveščanjem novinarjev.
Se napiše vsak na koncu dneva sporočilo za javnost, ki je opremljeno tudi s par fotografijami in se ga pošlje na maile vseh pomembnih portalov in medijskih hiš in če se da na čim več osebnih mailo od novinarjev, ki spremljajo podobne športe ?
Sporočilo naj vsebuje poleg izvlečka rezultatov prvih treh v klubskem in prvih treh v mednarodnem odprtem, še vodilna v skupnem. Torej kratke rezultate in samo link na vse. Predvsem pa je treba s kratkim tekstom te rezultate dat v neko zgodbo in razlago, ki naj je zanimiva tudi širši populaciji, mogoče izpostavljeno kako zanimivost, če kdo dober zafrkne dan ali kdo med drugače manj hitimi preseneti. Na teh dirkah je to lahko tudi igra kdo bo vzel dnevno zmago nepremagljivemu Ramšaku itd.
Glede na to da je dirka kar daleč od SLO, je iluzorno pričakovati, da bo katera medijska hiša poslala tja novinarje ali celo tv ekipo, zato ne razumem kaj želite doseči s pritiskom na varuha gledalčevih pravic. Vsaki dan od prvega do zadnjega dne dosledno zvečer pošiljajte sporočila za javnost, ki jim dajajte malo rumene naslove, opremljene s kratkim in jasnim tekstom, pa sem prepričan da se boste prebili najmanj na internetne portale.

Ker hitrost objave rezultatov in poročanje o dirki tu na Opensoaringu je vzorno, teksti pa zabavni in zanimivi, kar se kaže tudi v številu ogledov teme. Zdaj je samo potrebno to prakso prenesti in prilagoditi na medijske hiše.
KrisR
 
Prispevkov: 62
Pridružen: To Mar 30, 2010 5:22 pm

Na, zdaj sem pa tukaj, na DPSJL 2014

OdgovorNapisal/-a Milan Korbar » Če Avg 21, 2014 9:48 pm

Okrog poldneva sem končno prinesel osnutek sonca v prej deževni Szatymas. Ker je bil tekmovalni dan odpovedan, sem se na povabilo postojnske ekipe
z njimi odpravil na izlet v precej neznan kraj, težko berljivega imena, ki ga je temu primerno še težje izgovoriti: Hodmezovasarhely. V Madžarškini je
tam še cel kup enih kljukic.
Slika
Slika
Pomembnež, ki ga predstavlja tale lik je sam presvetli Kossuth. Ne sprašujte me po njega pomenu.
Slika
Izgleda mestu tudi keramika ni tuja
Slika
Zvon na glavnem trgu in znameniti obiskovalec

Pa naj bo dovolj turizma. Vrnimo se na letališče. Kar nekj let je preteklo od tistega poletja, ko sem bil prvič in (do danes) zadnjič tukaj. Marsikaj se je
spremenilo, še vedno pa je letališče brez točnega poznavanja njega lege precej težko najti. No, odslej bo lažje, saj sem Gargamelu (Garmin, ki lovi
navigacijske satelite in nas uspešno pripelje na cilj) dal nalogo, da si to mesto zapomni.
Na vhodu nas pričakata hišica s propelerjem in potka z zastavami, še prej pa drsna vrata, ki jih odpre klic na telefonsko številko ...
Slika
Slika
... in potem je tu še GO
Slika
obvezna kapelica
Slika
v hangarju, ki je lepo zložen pa zloščena letala; vlačugec
Slika
SF-27?
Slika
in pa tale, ki je zadnjič, ko sva se z Jasno z njim podala v nebeške višave, še nosil nemško registracijo
Slika
Seveda pa to ni vse.
Na travniku, vsak na svojem kosu dodeljenega mu prostora bivajo: še en vlačugec
Slika
in dva primerka, kakršnim je naša letalska oblast ob izdatni pomoči zavarovalničarjev pokazala trdna tla
Slika
Slika
Medtem ko so "športna orodja" privezana na svojih sidriščih
Slika
Slika
se mladež podi za žogo. V žogobrcu so glede na učinkovitost pri zadevanju golov tako vrhunski, da bi veljalo razmisliti, kako jih ponuditi tržišču, ki veliko
slabše žogobrce krepko preplačuje. Predvidevam, da bi imeli dovolj denarja za svoje letenje, pa še nas, kibice, bi kaj ostalo.
Slika
Slika
Slika
Črt brez izvijača ne bi bil Črt
Slika
Celjski mladinci pa so dobili nalogo, da osvežijo stanje na uradni spletni strani DPSJL 2014, kar so tudi uspešno postorili.
Slika
Sonce nam je pomahalo še v zadnji pozdrav, na letališču bivajoči so šli na večerjo, jaz pa v Hotel, pisat prispevek,
Slika
ki je zdaj pred vami.
Jutri bo nov, sončen in uspeha poln dan. Vi pa se oglasite spet zvečer, ko bo na vrsti novo poglavje.
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Uporabniški avatar
Milan Korbar
 
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 9:00 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Tekmovanja

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost