Vulkanski prah in ostale norosti

kar tako malo o vsem kar ne spada drugam

Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a Gregor P. » Ne Apr 18, 2010 10:30 am

http://www.youtube.com/watch?v=17clkkKyIwc
http://www.hr-online.de/website/fernseh ... ubrik=3056
V Nemčiji veselo jadrajo celo nad Frankfurtom, ko je le ta zaprt pri nas pa zaprli prostor za vse .
Zgleda , da nekdo na Kontroli letenja in na Ministrstvu za promet brije norce iz nas . Skrajni čas , da se upremo takšnemu načinu delovanja omenjenih inštitucij , ki jima je v interesu samo komercilana avijacija , ostale uporabnike neba pa potiskajo na skrajni rob in jih onemogočajo na vsakem koraku .

Lp

Gregor
Gregor P.
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a zroskar » To Apr 20, 2010 8:25 am

Jaz sem se naveličal čakanja, najprej z avtom v Berlin in nazaj pa še kar nič. OLC pa vedno bolj poln. Tole pa sem poslal:

Spoštovani,
vidim da se veliko sklicujete na ICAO EUR Doc 019, zato bi bilo zelo Evropsko da bi izdajali Notame kot so že izpisani primeri za tak primer. Sklicujem se predvsem na stavek "However, the final responsibility for this decision rests with the pilot". Celi dokument govori o IFR letih in čisto nič o VFR, zato me takšna ravnodušnost po liniji najmanjšega odpora zelo skrbi. Po drugi strani pa dopušča SAR lete. Ostali so to rešili bolj premišljeno. Recimo Nemci "DUE TO SIGNIFICANT VOLCANIC ACTIVITY FROM VOLCANO EYAFJALLAJOKULL,
ICELAND, VFR FLIGHTS ARE STRONGLY ADVISED TO MONITOR THE RELEVANT
GERMAN SIGMETS, ASHTAMS AND NOTAMS. DETAILED INFORMATION CAN BE
OBTAINED FROM DFS AIS-C AND FLIGHT INFORMATION SERVICE. ACCORDING TO
ICAO EUR DOC 019 (VOLCANIC ASH CONTINGENCY PLAN EUR REGION) A NUMBER
OF HAZARDS TO AIRCRAFT ENCOUNTERING VOLCANIC ASH CLOUDS MAY BE
OBSERVED. IT HAS TO BE NOTED, THAT THE CONTAMINATED AREA MUST NOT
NECESSARILY BE VISIBLE. THE RESPONSIBILITY TO CONDUCT A FLIGHT RESTS
WITH THE PILOT-IN-COMMAND
.
FOR ALL IFR FLIGHTS, ATC WILL NOT ISSUE CLEARNCES TO TRAFFIC
PENETRATING CONTAMINATED AREAS BASED ON THE ACTUAL SIGMET
INFORMATION
LOWER LIMIT: SFC UPPER LIMIT: UNL : NOTAM ED/A1291/10

Zaradi tega je možno tudi to http://www.youtube.com/watch?v=17clkkKy ... tube_gdata
zroskar
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 11:32 am

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a zroskar » To Apr 20, 2010 8:29 am

Vse skupaj zaradi računalniške simulacije. Svaka čast.
zroskar
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 11:32 am

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a Denis » To Apr 20, 2010 8:45 am

Kam pa si poslal ?
Uporabniški avatar
Denis
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a zroskar » To Apr 20, 2010 8:57 am

hotel sem na DCL, kjer je v bistvu srž vsega, vendar je tam link za Notame na Sloveniacontrol, kjer pa spet ni nobenega E-maila, imajo pa nek avtomatski kontakt narejen in to je to.
zroskar
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 11:32 am

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a Denis » To Apr 20, 2010 9:28 am

Na podlagi mojega mnenja in Petroviceve vloge smo na LZS tudi sprozili akcijo za "protestno pismo". O rezultatu vas bom obvestil. Zadeva je sla vceraj na DCL.
Uporabniški avatar
Denis
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a bezo » To Apr 20, 2010 12:44 pm

Izgleda, da je Željotu ratalo. Poglejte novi notam!
bezo
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To Apr 20, 2010 12:28 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a Gregor P. » To Apr 20, 2010 1:14 pm

Žal je večini prej pobralo voljo do letenja, ker so omenjeni Notam komaj objavili okrog 10 ure . So pa na straneh Kontrole letenja zgleda iz previdnost zbrisali vsa prejšnja obvestila na začetni strani o zaprtju zračnega prostora .
Omenjeno dogajanje okrog zaprtja zračnega prostora je zelo nazorno pokazalo , da nekaj hudo škripa pri strokovnosti naših oblasti . Še dobro , da imamo v naših krogih tudi pilote, ki si s tem služijo kruh in poznajo stvari in so lahko našim oblastem ugovarjali tudi s strokovnega stališča ( s tabo smo Željko ;) ) .
Zdrava mera razuma in kmečke pameti ne bi škodila pri naših oblasteh v takih primerih . Upam, da je stem zadnjim notamom končana zgodba okrog vulkanskega prahu , ki je dvignil še marsikateri drugi prah . Za prvi praznični vikend napovedano lepo vreme in skrajni čas je , da gremo zopet v zrak in da uživamo v tem nam ljubem hobiju in naj nas pri tem pustijo na miru .
Gregor P.
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a SergejS » To Apr 20, 2010 2:04 pm

@Gregor:

Pa še Adria se domov spakira, tako da se bo tud v hribe dalo spet leteti.


Sergej
SergejS
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Dec 17, 2009 4:50 pm

Re: Vulkanski prah in ostale norosti

OdgovorNapisal/-a Denis » Če Apr 22, 2010 8:06 am

Spoštovani!

Spodaj vam pošiljamo odgovor Ministrstva za promet o zadevi zaprtja zračnega
prostora in naše zahteve o izvzemu športnega letenja.

Lep letalski pozdrav.
Snežana Gorenc
Tajništvo LZS


Pozdravljeni,

konec prejšnjega tedna je Republika Slovenija, tako kot tudi veliko drugih
evropskih držav, prepovedala letenje v zračnem prostoru zaradi nevarnosti
oblaka vulkanskega prahu, ki se je razširil nad precejšen del Evrope. Naša
odločitev o prepovedi letenja je bila tedaj sprejeta na podlagi
razpoložljivih podatkov o oblaku vulkanskega prahu, ki pa niso jasno
določali možnost negativnih vplivov na vse letalstvo, ne samo na reaktivna
letala, na letalske motorje katerih naj bi vulkanski prah zanesljivo
negativno vplival.

Po ponedeljkovem Svetu prometnih ministrov je celotna EU sprejela
odločitev, da se natančneje določi območja, v katerih obstaja možnost
negativnega vpliva vulkanskega prahu na civilno letalstvo, tako sedaj
zapore zračnega prostora sledijo dejanskemu gibanju oblaka vulkanskega
prahu. Pošiljam vam še povezavo za podrobnejše sporočilo o novem režimu v
RS:
http://www.mzp.gov.si/si/splosno/cns/no ... 75f8a2a56/

Navkljub vsem pomislekom glede upravičenosti prepovedi letenja v zračnem
prostoru, ki se pojavljajo, pa bomo v Ministrstvo za promet še naprej
sledili našemu temeljnemu poslanstvu - zagotavljanju varnosti in naše
odločitve bodo zato, ob upoštevanju javnega interesa zagotavljanja
varnosti, rednosti in nemotenosti zračnega prometa, temeljile tudi na
pridobljenih izkušnjah ter napovedih in priporočilih mednarodnih
inštitucij.

lepo vas pozdravljam,

Eldina Knez, MBA
Ministrstvo za promet
Tiskovna predstavnica
Langusova 4
1535 Ljubljana
Uporabniški avatar
Denis
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Naslednja

Vrni se na Splošne debate

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov