DPSJL 2013

koledarji, rezultati, kje vse smo bili, kje vse nismo bili (pa bi morali) ...
Uporabniški avatar
Milan Korbar
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 10:00 pm

Drugi dan: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Milan Korbar »

In napočilo je jutro, ko je izbruhnil nadvse vroč tekmovalni dan.
Že navsezgodaj je pogled preko novodobnih "tlačanov" na staro graščino deloval takole:
Slika
Slika
Tekmovalna vrsta je pripravljena čakala na nove izzive
Slika
Gasilci so tudi prišli pogledat, kako nam gredo posli od rok
Slika
Potem pa k meni pride Jordan in me prav tajanstveno vpraša, kaj mislim, ali bo na tej vročini res treba delati otroke
Slika
Odgovora nisem vedel, je pa, medtem, ko so gospodje piloti odleteli osvajat nove točke za naslov državnega prvaka,
ženski del populacije naše grofije poskrbel za barvanje dežnikov
Slika
Slika
Mali Picaso pri delu
Slika
Slika
Slika
Medtem so gospodje piloti zaključevali svoj del dneva
Slika
In kljub temu da nizkih, hitrih preletov ni več v ponudbi, se vedno najde kak fotografski izziv
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Toliko za danes. Ostanite še naprej z(brani) nami.
Vaš najljubši letalogled
Milan
Zadnjič spremenil Milan Korbar, dne Če Nov 27, 2014 3:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Gregor P.
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Gregor P. »

Vsakdo ima pravico do svojega mnenja in to drži tudi za jadralno letenje. Torej, kar zadeva mene, ima tekmovanje v Prievidzi dva bisera: Borisa Žorža, ki v velikem slogu nastopa na brifingih kot uradni meteorolog. Ne bom govoril, da je kratek in jedrnat, njegove napovedi so tudi optimistične. Vselej izbere najbolj optimistične vzorce napovedi za vsak dan. Tudi meteorologi niso več, kar so bili, saj prevladujejo vremenske napovedi s slabimi vzorci. Še dobro, da je Boris optimist. Svojo napoved kar sproti prevede v angleščino za goste iz Nemčije, Slovaške in Nizozemske, poleg tega pa tudi izvrstno leti. Drugi as slovenskega DP je poklicni vojak, sicer pa fotograf, Milan Korbar. Saj vsi po malem fotografiramo, a njegovim fotografijam se pozna, da so prišle izpod rok »profesionalca«, ki je hkrati tudi eden največjih ustvarjalcev letalske fotografije na svetu – ali pa vsaj v Evropi. V jeseni pripravlja v Kranju mednarodno srečanje 3D fotografije. Njegov vzdevek je tudi LETALOGLED, beseda, ki jo je samo iznašel, saj na Brniku ali kjerkoli drugje, ne zamudi priložnosti, da ne bi poslikal vsako novo letalo, prav zdaj pa se navdušuje nad svojim novim projektom – dogovoril se je, da ga bodo vzeli na nekajurni vadbeni let s falkonom. Sicer pa je nekaj dni, preden je prišel v Prievidzo, z Boštjanom Pristavcem in njegovim EB 28 edition opravil 840 km dolgo jadranje. »Žal mi je, da nama ni uspelo preleteti 1000 km, a gradiva sem nabral toliko, da ga bom urejal vso jesen. Ne samo fotografije, posnel sem tudi nekaj zanimivega video gradiva. Vse bom uredil in predstavil,« je dejal medtem ko je po napornem delu s težkimi fotoaparati in objektivi iskal zavetje v senci letališke kantine, kjer se je tešil z navadno vodo. Tudi tu je posebnež, saj nas večina prisega na hladno točeno pivo.

Zjutraj se letalska druščina naključno srečuje v Tescu, tudi na obvezni okusni kavi, postreženi v estetskih skodelicah. Danes zjutraj smo imeli zanimiv pogovor z Vojkom Starovičem, ki si prizadeva, da bi letalsko javnost ozavestil o ravnanju oblasti, ki urejuje letalski prostor. Zdaj je že na dlani, da so si vsa letališča, tudi tako »leva« kot je brniško, mariborsko, bratislavsko itd, samovoljno vzele izjemno velik prostor okoli svojih stez, na katerih pristane kakšno večje letalo le tu in tam, sicer pa je na njih dolgčas. Pa tudi, če bi taka letališča iz levega kota imela desetkrat več prometa, ne bi bilo nobene potrebe po tako razkošnem prepovedanem območju okoli letališča. Jadralci, ki letimo po kamniških hribih, naletimo na brniški terminal že nekaj sto metrov od pobočja. Le zakaj to potrebuje letališče J.P.? Popolna norost, ki se zlagoma širi in če ne bo javnost protestirala, nasilja letalskih lobijev ne bo konec toliko časa, da bodo prizemljili vso drugo letalsko dejavnost. Vojko Starovič ima prav, ko se sprašuje, od kje poslovnim letališčem ta pravica do nasilja nad manjšimi in šibkejšimi, torej naj dejavnostjo, ki temelji na športnih letališčih? Morda zato, da lahko kontrolorji delajo brez skrbi, a to ni pravi vzrok. Zato se bomo k tej temi še vračali.

Včeraj zvečer se je pred velikim projekcijskim platnom zbrala druščina, ki je s pomočjo programa SeeYou spremljala hkratne lete več jadralcev. Vsi so bili generali, ker je takšen pač zakon, ki ureja dogodke za nazaj, po bitki. A to je bila še zmeraj veliko bolj smiselna skupna, kot tista, številčno enako močna, pred enim od lesenih bungalovov. Množica se je pogovarjala v dvoje ali v malih skupinah, tako da nihče ni mogel slišati nikogar iz sosednjega klepetalnega krožka. Simona Potočnik, prizadevna članica organizacijskega odbora letošnjega DP, ki vsak dan pripravi kakšen zanimiv projekt, je prišla do nas, ki smo se tej množici izognili, in nas resno vprašala, zakaj smo sami zase in zakaj se ne pridružimo večini? Peterica se nas je prav tako zabavala, s to razliko, da smo se pogovarjali nekoliko bolj smiselno – vselej smo poslušali samo enega govornika. To je težavna vaja, saj imamo po letenju vsi tako veliko povedati in nihče noče biti preslišan.

In še o letenju. Pred prihajajočo večerno fronto smo pričakovali suho termiko brez oblakov, močan jugozahodnik, torej veliko potenja in tudi kakšen zunajletališki pristanek. Pa ni bilo veliko od tega. Pravzaprav je bil to najboljši dan doslej, dviganja so bila močna, večina je bila označena z oblaki. Bili so sicer bolj prosojni, a vendarle ni bilo treba ugibati na slepo. V klubskem razredu so tokrat bili izjemno izenačeni Boris Žorž (ALC), Boštjan Rudolf (Postojno) in Janez Stariha (ALC). Boštjan je bil po pristanku navdušen: »Lepo je, če ti enkrat uspe. Teren, nad katerim smo leteli, je podoben področju od kobariškega Stola do Gemone, kjer Notranjci pogosto letimo. Zato sem se počutil bolj domače,« je na kratko opisal svoj let.

Besedilo in fotografije: N.S
Priponke
PIMG_5803.JPG
PIMG_5803.JPG (148.79 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5799.JPG
PIMG_5799.JPG (125.3 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5798.JPG
PIMG_5798.JPG (82.2 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5796.JPG
PIMG_5796.JPG (135.51 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5793.JPG
PIMG_5793.JPG (94.84 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5788.JPG
PIMG_5788.JPG (116.56 KiB) Pogledano 23965 krat
PIMG_5786.JPG
PIMG_5786.JPG (129.52 KiB) Pogledano 23965 krat
Zadnjič spremenil Gregor P., dne Pe Avg 02, 2013 8:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Milan Korbar
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 10:00 pm

Piloti: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Milan Korbar »

Sinoči, ko je stekla beseda in je teklo pivo, je beseda nanesla na to, kako v družbi prepoznati pilota.
Padali so odgovori, pa nihče ni zadel bistva, ki je v tem, da pilot sam pove kdo je.
Da pa za pričujoče pilote in pilotko to ne bi bilo težava, sem se odločil, da jih danes predstavim na
staromoden "Krila" način. Nekoč, ko je ranjka Zveza letalskih organizacij Slovenije še delovala v
dobro slovenskih letalcev, je bil eden od znamenitih izdelkov tudi časopis Krila. Vanj smo pisali in
pošiljali prispevke člani aero klubov. Za vsako jadralno tekmovanje pa je ob slikovitih opisih tekme
sledila tudi slikovna knjižnica s podobami tekmujočih pilotov.
Torej, na Državnem prvenstvu v jadralnem letenju za leto 2013 nastopajo naslednji tekmovalci, ne
pozabimo, gre za pilote:
Slika
Marjan Medič s tekmovalno oznako 16 na Cirrusu standard

Slika
Gregor Petrovič s tekmovalno oznako 86 na DG-100

Slika
Žiga Pižorn s tekmovalno oznako 87 na Cirrusu standard 75

Slika
Sebastjan Ramšak s tekmovalno oznako 7007 na Lak-19/17m

Slika
Aleš Krušičs tekmovalno oznako 4A na Ventusu 2c

Slika
Jozef Šnirc s tekmovalno oznako AE na Discusu 2cT

Slika
David Sevčnikar s tekmovalno oznako AG na DG-300

Slika
Miroslav Tapuška s tekmovalno oznako AL na Discusu 2cT

Slika
Jože Verdev s tekmovalno oznako AV na DG-303

Slika
Teodor Mirnik s tekmovalno oznako CE na DG-300

Slika
Franc Peperko s tekmovalno oznako CF na DG-300

Slika
Uroš Krašovic s tekmovalno oznako CH na Discusu 2c/18m

Slika in Slika
Uroš Kočevar in njegov balast s tekmovalno oznako DD na ASH-25M

Slika
Janez Podpadec s tekmovalno oznako DJ na DG-202

Slika
Jan Keher s tekmovalno oznako DR na Discusu CS

Slika
Drahoš Sitar s tekmovalno oznako DS na Ventusu

Slika
Gabriela Belakova s tekmovalno oznako EF na Discusu 2cT

Slika
Erazem Polutnik s tekmovalno oznako EJ na JS-1C

Slika
Miha Peperko s tekmovalno oznako FIM na DG-808B

Slika
Janez Stariha s tekmovalno oznako GO na DG-101G

Slika
Maurits Dortu s tekmovalno oznako GPS na JS-1B

Slika
Goesta Worth s tekmovalno oznako GW na Ventusu cM

Slika
Boris Žorž s tekmovalno oznako IPF na Cirrusu Standard

Slika
Albin Luin s tekmovalno oznako KA na DG-808B

Slika
Aleš Fink s tekmovalno oznako KO na DG-300

Slika
Črtomir Rojnik s tekmovalno oznako LXN na Mosquitu

Slika
Robert Hriberšek s tekmovalno oznako M1 na Cirrusu Standard 75

Slika
Robert Šlaus s tekmovalno oznako M9 na DG-101G

Slika
Martin Grošelj s tekmovalno oznako MC na Cirrusu Standard 75


Slika
Nejc Lokovšek s tekmovalno oznako NL na Discusu CS

Slika
Boštjan Rudolf s tekmovalno oznako P9 na DG-101G


Slika
Grega Urbančič s tekmovalno oznako PI na LS-6/18

Slika
Miha premrl s tekmovalno oznako PJ na DG-300

Slika
Gorazd Pusovnik s tekmovalno oznako R5 na Mosquitu

Slika
Vojko Starovič s tekmovalno oznako SI na ASH-25M

Slika
Sašo Petek s tekmovalno oznako SJ na Lak-17A FES

Slika
Niko Slana s tekmovalno oznako ST na DG-800S

Slika
Luka Žnidaršič s tekmovalno oznako UK na Jantarju Standard 3

Slika
Tadej Krevh s tekmovalno oznako WM na Cirrusu Standard 75

Slika
Andrej Vrečer s tekmovalno oznako ZEUS na Lak-1at

Slika
Matija Žnidaršič s tekmovalno oznako ZM na Lak-17A FES

Slika in Slika
Grega Bezjak in balast s tekmovalno oznako MD na Duo Discusu

Slika Slika
Skupaj z MD je tudi posebna zemeljska podporna skupina, ki skrbi tudi za dobro počutje tekmovanja v celoti.

Pa še to: Pod malo sliko gospoda pilota je skrita tista ta prava.
Vaš zvesti in še vedno najljubši letalogled
Milan
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
ekokilo
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 6:53 pm

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a ekokilo »

Bravo ekipa, želim puno uspjeha na tekmi. A vidim da vam je super i neka se tako i nastavi. Živili i pozdrav od ekipe iz Livna :)
Gregor P.
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Gregor P. »

Prosti dan – za prosto razmišljanje

Najprej nekaj opravičil. Ko sem v enem zadnjih sestavkov omenjal Tedija Mirnika, sem kasneje ugotovil, da je bil pilot CH Uroš Krašovic, a s tem dejstvom ostaja okoli Mirnika vse na svojem mestu. Celjani so prava ekipa, vselej smiselno sodelujejo, predvsem pa vsi letijo, da jih je veselje opazovati. Včasih kaj več niti ni možno. V ponedeljek je Erazem Polutnik na 300 km dolgi disciplini dosegel povprečno hitrost prek 133 km/h. Tako je pokazal, kaj je to sinergija pilota, letala in ekipnega ozračja. Druga napaka v povezavi s Tedijem se mi je prikradla, ker sem mu neupravičeno pripisal tisto dolgo štrikanje po domačih hribih, v mislih pa sem imel Uroša Štukleka, a v bistvu sem želel poudariti simbolno vlogo tega leta in nesmiselnost drgnjenja istih pobočij v nedogled. No, sicer pa nabiranje kilometrov po OLC tudi ni tako slabo, saj zdaj jadralci tudi zaradi tega letijo hitreje, torej bolj učinkovito. Prepričan sem, da sta tudi odpor do takega letenja in želja po spoznavanju novega, pripeljala na državno prvenstvo v Prievidzo toliko jadralcev. In tu smo doživeli novo, sveže, drugačno in prav to je kakovost jadralnega letenja, ki ga tuji jadralci bolj cenijo. Najbrž je zaradi boljših finančnih možnosti jadralski turizem pomembna sestavina kakovostnega preživljanja prostega časa jadralcev po vsem svetu.

Tudi Erazem se strinja, da je bila izbira Slovaške za državno prvenstvo izvrstna, a tudi on po svoje podpira Vojka Staroviča, ki opozarja na nasilje velikih letališč, ki si jemljejo pravico do ekskluzivne uporabe zračnega prostora, pa čeprav je skupna dobrina. »V Španiji so jadralci prek enega od poslancev prišli v njihov parlament prav s to problematiko. Predlagali so, da uporabniki zračnega prostora plačujejo državi ne samo po prometu ampak na temelju seštevka, koliko kubičnih kilometrov zračnega prostora obvladujejo. Želeli so, da parlament sprejme zakon, ki bi to urejal, a do tega ni prišlo, ker so se upravljalci letališč hitro zavedli, da lahko prostor, ki ga nadzirajo okoli letališč bistveno zmanjšajo. Prepričan sem, da bi, denimo, mariborsko letališče zelo hitro skrajšalo svoje lovke,« razmišlja Erazem in tudi zato navija, da bi bila nacionalna tekmovanja doma. »Da se ne bi zgodilo, da bomo nekoč ugotavljali, da smo jadralci na domačem nebu nebodigatreba, brez vseh pravic do uporabe zračnega prostora,« pravi pilot hitrega JB 1.

Seveda se pogovor ni zaustavil na tej točki. Zvedeli smo, da stališče Zorana Gradišnika, ki vodi tekmovanje v Prievidzi, češ da se z mariborskimi kontrolorji o tem, da bi bilo državno prvenstvo v Mariboru, ni mogoče pogovarjati. Seveda to radi verjamemo, kajti niti predstavnik mariborskega kluba niti vodja mariborskih kontrolorjev nista prava naslova za dogovarjanje o tej zahtevi, ki je povsem legitimna. Klub, ki skrbi za letalsko dejavnost in je pomemben dejavnik civilne družbe, bi moral brez slabe vesti »zlobirati« mariborskega župana in še koga, ki bi kontrolorjem pač povedal, da lahko male sive celice sprejmejo mnoge rešitve, ki se zdijo za olesenele procesorje precej nenavadne, še posebno, če se jim zdi, da je njihova moč neomejena. To se bo moralo prej ali slej zgoditi, tudi zato, da se ne bo zgodila tiha državljanska neposlušnost. Ta se, resnici na ljubo, dogaja že sedaj in če jo bodo želeli držati na vajetih, v splošno korist in za splošno varnost, bo treba pač nekaj več razumevanja na strani močnejših.

Vremenska sprememba, ki je v Sloveniji priredila pravo pustošenje, je Prievidzo le oplazila, padlo je nekaj kapljic dežja, nižja temperatura nas je prisilila, da smo izvlekli puloverje in bunde. Po sestanku so nam razkazali, kako poteka izdelava njihovega dinamika in še marsikaj. Vse skupaj sem opazoval bolj iz zadnje vrste. Motilo me je, da delavci v najbolj »umazanem« delu izdelave letal, ki so v nenehnem v stiku s prašnimi delci, niso zavarovani. Slovaki so tudi pogodbeni izdelovalci posameznih delov letal za zahodne izdelovalce. Tu v Evropi je torej tudi delček »tretjega« sveta. V Sloveniji smo prišli do točke, ko bomo to vlogo znova (in jo že) z veseljem sprejemamo.

Sebastijan Ramšak – Seba me je opozoril, da prav zdaj poteka tudi mladinsko evropsko prvenstvo v Lesznem na Poljskem. »Celjani smo veseli, da sta se za nastop odločila dva naša člana, Toni Šibanec in Miha Breginc. Z zanimanjem bomo spremljali njune nastope.«

N.S.
Uporabniški avatar
Milan Korbar
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 10:00 pm

Spletna kamera: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Milan Korbar »

Pod tole sliko se nahaja povezava na spletno stran Aerokluba Prievidza, kjer so tri spletne kamere:
Slika
Tole je trenutni pogled na štartno vrsto z znamenitim gradom Bojnice v ozadju.

Slika

Tokrat že od doma vaš najljubši letalogled, Milan

Pa še to: Niko, zakaj me nisi pravi čas spomnil, da moram skočiti še do Lezsna, ko sem bil že tam gori?
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
KrisR
Prispevkov: 62
Pridružen: To Mar 30, 2010 6:22 pm

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a KrisR »

Pogrešam/pogrešamo poročilo včerašnjega očitno zanimivega tekmovalnega dne (pa tudi današnjega, ampak za tega upam d ase še pojavi). Ste nas razvadili s kvalitetnimi dnevnimi teksti, tako da upam, da je volja za pisanje ostala, saj ogledi kažejo, da zanimanje bralcev je.
Gregor P.
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a Gregor P. »

Kamni spotike - v zraku

Mimo mize, kjer imam postavljen računalnik, pelje Luka svojo najmlajšo hčer Jajo (seveda Laro, ki še ne zna reči r) na sprehod, jaz pa ga vselej vprašam, če ima kakšno zgodbo, se razume, jadralsko iz današnjega letenja. »Ni zgodbe,« in gre naprej po svoji poti. Njegova potomca sta v kempu neslišna, tako rekoč vzorčno, lahko bi dejal, stoično mirna, tako kot je tudi Luka in njegova življenjska sopotnica. Tudi Aleš Fink in njegova družina uživajo na počitnicah, držijo se bolj zase, s svojim živahnim psom, ki ima tako zapleten rodovniki, da ga znajo izgovoriti samo kinofili.

V sredo sem pristal na sosednjem letališču, v Martinu, po tem ko sem se peljal na Martinovo polje prek nizkih gričev tako nizko, da nisem verjel, da mi bo uspelo priti na drugo stran, brez da bi naredil pristanek »a la Šapa po bovško z blanikom«. Uspelo mi je prijadrati celo do obrobja hribovja, ki ga obdaja kot amfiteater, dotaknil sem se cilindra in ker sem se že prej zaklel, da se teh igric ne grem več, sem šel pristati na letališče v Martinu. Tam ni bilo nikogar, samo dva člana, ki sta pred menoj postavila svoje motorno letalo pod streho, prišla sta me pozdravit, eden pa mi je podaril značko AK Marin, s svetnikom Martinom v grbu. Nadvse sem je bi vesel, predvsem pa dveh prijaznih članov.

Dopoldne, pred letenjem, smo se z enim boljših slovenskih jadralcev, ki ima sicer letalo 18-metrskega razreda, pogovarjali o klubskem razredu, torej o najcenejših letalih, ki jih je na tem državnem prvenstvu največ. Omenjeni jadralec je velik pristaš klubskega razred, saj samo ta omogoča, da si mladi piloti kupijo svoje letalo in da z njim tudi tekmujejo. A zanimivo je, da so nekateri vplivni jadralci pozabili, od kje so prišli. Ker so v življenju uspeli, predvsem zaradi svoje letalske dejavnost, se do klubskega razreda izražajo omalovažujoče. Pravijo, da ta razred ne pripomore k napredku jadralnega letenja, a večina vendarle meni, da je klubski razred temelj letalskega športa. Ko ne bo več navdušencev, ki bi želeli leteti jadralna letala klubskega razreda (15 m čez krila, brez vodne obtežbe in brez zakrilc), ko jadralno letenje izumrlo. Nasprotni tabor meni, da klubski razred, kot sem že zapisal, zavira napredek. »Neumnost,« pravi kolega, »naj se gredo napredek fantje, ki imajo dovolj denarja, mi pa bomo raje razmišljali o letenju z najcenejšimi letali. Samo tako bo ta šport postal množičen. Fantje, ki imajo dovolj denarja, so izgubili stik z resničnostjo,« pravi. Več ljudi, kot se jih bo ukvarjalo z letalstvom, večje bo znanje o letalstvu in tudi novinarji ne bodo pisali neumnosti kot, denimo, o strmoglavljenju jadralnega letala P2 iz Divače na grebenu, ki pelje v Učjo. Če bi imeli kaj pojma o letenju, bi lahko napisali dramatično zgodbo, ne samo o nesreči jadralnega letala, pač pa tudi o iskanji in reševanju ponesrečenca z motornim letalom, katerega pilot prav tako ni vedel, da je na tistem delu pobočja jeklenica za spravilo sena, čeprav se je vozil tam pogosto. Prava tempirana bomba. In ko je v reševalni akciji nastopil pilot vojaškega helikopterja, ki je tudi jadralec, je jeklenico zagledal, ko je bila nad njim.

Glavna atrakcija sredinega tekmovalnega dne je bila zmaga Velenjčana Gorazda Sevčnikarja, ki je pustil za seboj tudi svojega učitelja Janija Stariho.

Stari je kmalu postavil stvari na svoje mesto in zmagal dan kasneje. Današnji, četrtkov tekmovalni dan, je bil zanimiv, odprti razred smo morali opraviti nekaj nad 400 km. Vreme je sodelovalo, a na koncu se je bilo treba vendarle potruditi. Neugodno je pisati, kaj se je vse dogajalo. Sebu so popustili živci že pred štartom in je svojim celjskim kolegom po radiu dejal, da bo kar štartal, ker letenja množice letal pod oblaki pred odhodom na disciplino ne prenese več. Ja, to je prava »ruska ruleta« in najbrž se z njim strinjajo mnogi jadralci in zato raje čim prej gredo po svoje.

Mene je pred prvo obratno točko ozmerjal pilot CH, upravičeno, ker sem mu letel takrat res v rep, a sem mu obljubil, da bom svoje letenje izboljšal, in naslednji trenutek sem padel v izvrstno dviganje – zame, zanj in za kolege, ki so bili poleg. Kasneje se s CH nisva več srečala. Zato pa je bilo kasneje nekaj kratkih stikov v kroženju. Čeprav smo, denimo, trije vrteli v levih zavojih, četrtega ni motilo, da ne bi vrtel v nasprotni smeri. Razmišljal sem, kaj ima ta pilot v glavi, a sem se spomnil na Dnevnik Marka Avrelija, ki je nekje dejal: »Kadarkoli naletite na tega ali onega nesramnost, vedite, da ni mogoče, da bi ne bilo nesramnih ljudi na svetu, kajti tudi vaš kamen spotike je eden od mnogih, ki na svetu mora biti. Če bi mislili drugače, ki bili kot smokva brez soka … » itd.

Zapisal Niko Slana.
Priponke
IMG_5834.JPG
IMG_5834.JPG (64.61 KiB) Pogledano 23964 krat
IMG_5833.JPG
IMG_5833.JPG (59.58 KiB) Pogledano 23964 krat
IMG_5832.JPG
IMG_5832.JPG (65.47 KiB) Pogledano 23964 krat
IMG_5831.JPG
IMG_5831.JPG (62.15 KiB) Pogledano 23964 krat
IMG_5830.JPG
IMG_5830.JPG (60.52 KiB) Pogledano 23964 krat
MihaPremrl
Prispevkov: 105
Pridružen: To Nov 10, 2009 10:39 am

Re: DPSJL 2013

Odgovor Napisal/-a MihaPremrl »

Nekaj fotografij se najde tudi tule:
http://aeroklub-postojna.si/index.php/fotoalbum?id=99
Odgovori