DPSJL 2014

koledarji, rezultati, kje vse smo bili, kje vse nismo bili (pa bi morali) ...
Uporabniški avatar
krevh
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe Nov 13, 2009 10:34 am

DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a krevh »

Pozdravljeni!

Aeroklub Celje organizira državno prvenstvo slovenije v jadralnem letenju za leto 2014.
Obljavljeni so Bilten št.1, prijavnice ter ostale informacije na uradni strani tekmovanja: http://www.djp.si/

Prijave do odprte. Vabljeni!

Lep pozdrav
Tadej Krevh
zroskar
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 11:32 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a zroskar »

za vse ljubitelje in tudi neljubitelje facebooka, pa se bo sproti dogajalo tudi tukaj:

https://www.facebook.com/djp2014

lp
Željko
Uporabniški avatar
glajda
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a glajda »

Četrtek – hladna fronta
(OPENSOARING, 14.8. 2014, besedilo in foto: Niko Slana)

Za hrbtom mi prišepetavajo, da je jutri v Sloveniji praznik Marijinega v nebo vzetja. Hvala prijateljem in hladni fronti, ki je prišla iz Slovenije, saj nam je s svojimi gromkimi znamenji povedala, kdo je gospodar sveta – voda, bliski, nevihte. Še edini, ki se je v taboru jadralcev upiral silam narave, je bil postojnsko - celjski Marjan. S svojo počitniško prikolico je pridrvel na rob gozda ob letališču, z motorno žago si je utrl pot v jesenov gozd in prikolico postavil tik pred zdajci, že v senci črnih oblakov in prvih dežnih kapelj. Motorko ni ukradel gozdnim delavcem na Notranjskem, pač pa Iztoku Mlakarju v pesmi o puntarjih. Tako delajo pevci. Ko je prišel, ga je bilo v trenutku polno letališče, a ko se je razdivjala nevihta z božjimi znamenji, je svoj glas znižal za nekaj stopenj in kmalu utihnil. Za trenutek sem prisluhnil glasovom narave, če bi morda zaslišal iz njegove prikolice kakšno pesem – Marjan je namreč poklicni pevec v Operi -, a nič od tega. Dopust je dopust, drži se načela, vsaj tako trdno kot Iztok Mlakar, ki je bil nekoč s prijatelji na počitnicah v Argentini, a ga sopotniški prijatelji niso pregovorili, da bi jim kaj zapel. Počitnice so počitnice.

Istega dne zjutraj ob šesti uri je Sebo (Sebastijan Ramšak, AK Celje, poklicni pilot v AA) že sedel v izposojenem ASG-ju in se navajal na kabino izposojenega letala, zgodaj popoldan pa si je edini privoščil vzlet in kratko jadranje. »Prišel sem jadrat, kajti letos sem naredil vse, kar sem želel, namreč, let dolg 1000 km. Vseeno mi je, kdo bo zmagal na državnem prvenstvu, samo, da bo Celjan,« je dejal jadralec, ki je kandidat za zmago v enem od razredov. Kaj torej preostane drugim (Ne - Celjanom)? Nič, zadovoljiti se bodo morali z drugimi in tretjimi mesti, ki komaj še kaj pomenijo. Teoretično. Kajti tudi med Celjani bo divjal boj za najboljša mesta – posebno v 18-metrskem razredu (oziroma neki mešanici z letali z daljšimi krili), v klubskem razredu pa bo sploh pestro. Kandidatov za to vlogo je veliko, jadralska sreča pa bo izbrala enega. Na koga pa vi stavite?

Stariha si ga je, frojdovsko, znova dal skrajšati, samo za boljši hendikep faktor letala, saj je svoj DG 303 pustil doma in se v boj odpravil z Vitovim (Strasberger) DG 100, da bi potolkel nasprotnike. Sam sem letos nagovarjal Vita, da bi šel med tekmovalce, pa čeprav z enako pretvezo kot Sebo, tako, da malo pojadra. A Vito nima sreče, saj se že skoraj eno leto ukvarja z Ahilovo tetivo in njeno okolico, ki mu novomeški kirurgi ne najdejo prijema, kako bi mu jo zakrpali in pozdravili. Slabo za Vita, dobro za Starega, bi lahko parafraziral srbski pregovor. Ali: KENGE (k…c), kot je dejal Boris Žorž, postavivši šotor pred počitniško prikolico v kateri je bila jezna žena sicer prijaznega madžarskega jadralca. Že postavljen šotor je podrl in ga premaknil za en meter. »K…c pa tak nou let,« je še pripomnil Boris, seveda po tem, ko je želel prikolico premakniti za en meter, kar bi bilo veliko bolj preprosto. Posega v tujo zasebnost si ni privoščil, a na koncu je bila gospa vesela in je to, z nasmehom, tudi pokazala.

Še pred prvimi kapljami sta Denis Štrbenc in Uroš Krašovic pripravljala obrise tekmovanja. Po naključju sem se znašel na istem mestu, ker je v bližini letališka kantina s točenim pivom. Denis me je spomnil, da do njegove funkcije (predsednik jadralne komisije) nisem ne prijazen in tudi ne korekten, vsaj takrat, ko ga omenjam v povezavi z zlato C značko, katere lastnik je Gregor Petrovič in je še zmeraj pri njem. »V pravilniku piše, da je značko treba izročiti ali podeliti na javni prireditvi. In jaz se držim načel,« je dejal predsednik JK. Res, Denis je fant od fare in če si je vzel čas in denar, da je prišel iz Novega mesta v Szatymaz, bi lahko lastnoročno odšel na Ptuj, potrkal pri Petroviču in mu značko predal s krepkim stiskom roke. A ker nas kot narod ubijajo z načeli, takšnimi in drugačnimi, sploh ne more priti do sprave in tudi vsi alko katalizatorji ne pomagajo, še posebno ne Denisu, ker ne pije alkohola in tudi ne Petroviču, ker ne pride na tekmo ali na mesto za podelitev in ker Denis še ni slišal za osebno vabilo na javno prireditev in ker ... Jara kača. Denis mi je, po tem, ko sem vse to že zapisal, dejal: »Gregorju bom značko z veseljem odnesel na občni zbor AK Ptuj, če bom le zvedel, kje in kdaj bo. Jare kače ni več …


Sicer pa je bil četrtek, dan prihoda večine tekmovalcev, zanimiv, saj smo lahko slišali precej zgodbic. Flytoni je odpravil madžarskega policista s trinajstimi evri »kazni« pod mizo, Starihova pomočnika sta tokrat Džodi in njegov sin Kristjan, vsi pa so ob prihodu na letališče reševali akumulator njegovega volva V70, ki je sicer kultni avtomobil poklicnih pilotov. Še najbolj sem napenjal ušesa, ko je Marjan Medič razlagal novice o dveh slovenskih motornih letalih. Enemu je, med načrtovanim preizkusom »flutter« odnesel krilca, a je vseeno pristal, letalo flamengo, ki ima na vsakem krilu po pet vrst različnih profilov, pa pristaja z zakrilci, celo s 55 km/h. Najbolj zanimivo je, da ima letalo v repu vlečno kljuko.

Slovenskemu DP v jadralnem letenju so se pridružili madžarski in srbski jadralci. Najbrž bo zanimivo.
Uporabniški avatar
Denis
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Nov 08, 2009 8:33 pm

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a Denis »

Niko, sedaj ko ni Natase za porocila, si lepo povzel.
Uporabniški avatar
glajda
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a glajda »

Ko udarijo knapi – prvi jadralski dan
(OPENSOARING, 15. Avgusta, besedilo Niko Slana)

Ko udarijo knapi, denimo, velenjski, se zemlja strese. Močna prijateljska naveza Janez Stariha (ALC, še nedavno AK Ljubljana), David Sevčnikar in Jože Verdev (oba AK Velenje) so svoja letala v zraku postavili na nos, hitrost je rasla in prav takrat, predvidevam, tudi senca. Trije mušketirji, ki bi v nasprotnem primeru bili najbrž na vrhu razpredelnice prvega tekmovalnega dne, so se znašli na dnu. To sicer še nič ne pomeni, iz ozadja se lahko rešijo še z nekoliko bolj tveganim letenjem, a hkrati bo premosorazmerna tudi možnost napake.

Če bi bil psiholog, bi bila moja trditev približno takšna: Stariha, ki je vodil trojico, ni zdržal pritiska, saj so nanj po radijskih valovih pritiskali jadralci iz vseh koncev in krajev, kot da je guru madžarskega jadralnega letenja.
»Stari, kje si?« je zanimalo nekoga in Stari je nekaj zamrmral, kar nihče ni mogel razumeti,
»Stari, kakšno dviganje vrtiš,« je spraševal drugi. Stari je odgovoril nekaj, kar za spraševalca ni bilo pomembno, ker je bil predaleč vstran.
»Stari, si že obrnil prvo obratno točko?« Odgovoril je zagonetno, kot da je tam že bil, ampak da še ni bil in a še bo. Kot da je hodil v psihološko šolo h kralju Salomonu, ki je odgovarjal tako, da ga nihče ni razumel, vsi pa so dojeli kraljevo resnico, kaj je hotel povedati, ko se je spraševalcu življenje nenadoma čudno obrnilo na glavo ali pa na noge - po napovedih kralja Salomona . Starihe pa niso spraševali po počutju v zraku samo jadralski kolegi iz klubskega razreda, kar bi bilo še smiselno, vprašanja po radiu so mu zastavljali tudi zemeljski kolegi, ki letijo v odprtem razredu. Ko ga je, denimo, Luin vprašal, kje je, je dobil odgovor, potem pa je Stari moral poslušati Luina, kje je, kaj vrti, kako se počuti itd…In potem so se mu v zraku javljali še drugi jadralni vojščaki. Še preden sem zvedel, da ni opravil naloge, mi je bilo jasno, da informacijskega pritiska ne bo zdržal. Borisa Žorža sem po radiu slišal samo enkrat, njegov odgovor nekomu je bil jasen, in seveda uporaben samo pogojno, morda za nekoga, ki bi bil v njegovi bližini.

Prvi jadralni dan ni bil dober, a ni bil niti slab. Če si po spletu vremenskih naključij padel v področje dolgotrajne sence, si imel veliko težav. In vsi smo se bolj ali manj bojevali z njimi. Sebastjan Ramšak pa bi lahko bil, kot se zdi, v velenjskem rudniškem jašku predkopač, ker nikogar ne potrebuje pred seboj in nikogar ne sprašuje, kakšno je vreme je pred njim. Tako kot sem predvideval, ko je zjutraj točil vodo v svojega ASG 29/18m in je povedal, da bo natočil do roba, da bo imelo letalo največjo dovoljeno vzletno težo in da bo zato v zraku napredovalo z večjo vztrajnostjo. Njegova hitrost ni bila nič posebnega, a je bila glede na razmere najboljša. Za njim je zaostal celo Laszlo Hegedus z nimbusom 4T. Laszlo je, mimogrede, svetovni rekorder v hitrosti v FAI trikotniku 1250 km.

Da se Ramšak med jadranjem z nikomer ne pogovarja je samo iluzija. Tedija sem, kot sosed na štartu, vprašal po frekvenci. Zasmejal se je in mi zaupal, da se Celjani pogovarjajo na frekvenci 121,0, 126,0, 127,0, 126,6, 127,7. In na koncu je iz svojega spomina potegnil še eno številko, morda je bila še iz tistih let, ko so bila tekmovanja v Bekesczabi. Ja, Seba res ne more imeti težav s komuniciranjem, vsaj kot sem dojel lani v Prievidzi. Eden sprašuje, vsi drugi so tiho, tako kot je red v prvem razredu osnovne šole, predvsem pa ne nakladajo, v kakšnem položaju so, ker vedo, da so za njegovim repom.

Letalski dan se vselej začne s skupnim sestankom, ki mu letalci pravijo »brifing«, to je nekaj kar naj bi bilo kratko in razumljivo. Direktor tekmovanja je Attila M., še včeraj vojaški pilot v NATO, dober znanec terena, kjer letijo postojnski jadralci. Seveda, ko je v zraku Attila so jadralci na tleh in narobe. Pred dnevi se je izpisal iz vojske in zdaj se veseli začetka učenja za pilota airbusa. In kaj je bilo zanimivo na tem dobro pripravljenem uvodnem sestanku. Poslušal sem predvsem Miho Berginca, ki so ga Celjani postavili za prevajalca, čeprav ga v resnici ne bi rabili, saj Attila obvlada angleški jezik. Luka Žnidaršič me je pred vzletom pomenljivo vprašal: »Kaj si misliš o današnjem brifingu? Kot da uradni prevajalec še nikoli ni slišal za slovenske izraze za katere se že dolgo trudimo na naši spletni strani. Besedo POLETANJE bi še nekako prenesel, ampak vsa ta angleška navlaka, od GRIDA, TASKSETERJA, ŠITA, RANVEJA itd pa mi gre na živce. Pa javljanje jadralcev bi moralo biti v slovenskem jeziku, saj smo vendarle na slovenskem državnem prvenstvu.« Pogovora nisva nadaljevala, ker ni bilo časa, a kot kaže takšno izrazoslovje vendarle ni motilo samo mene. Tudi Luko. Hvala, Luka.

Najbrž so se tudi velenjski jadralci prvi dan zahvalili celjsko-postojnskemu Marjanu, da je prišel po njih na teren. Sam se je odpovedal letenju in je v Szatymazu samo pomočnik in »major« za dobro voljo.
Uporabniški avatar
Peter Karner
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe Apr 30, 2010 7:22 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a Peter Karner »

Uporabniški avatar
glajda
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a glajda »

Nik Šalej - s hladnim pivom v hladno vodo
(OPENSOARING, 16. Avgusta, Niko Slana)

Tudi pri jadralnem letenju se novice širijo po nekem nedoločenem mediju, denimo, danes sem dobil navodilo za dolgi pristanek, a sem se ustavil na sredini letališča, nasproti svojega šotora. »Črt te bo fental,« sem slišal čez nekaj časa, od nekoga, ki najbrž ni slišal ne navodila in ne Črta Rojnika. Naredil sem napako, ne vem, ali nisem slišal, ali pa sem samo preslišal, ali namenoma ali nenamenoma. Morda bo posebna žirija obdelala problem, ampak to je bil najbolj nepomemben dogodek dneva, nedisciplina, ki si jo je privoščil stari »prdec«.

Bolj pomemben boj med starimi in mladimi pa se je razvnel v razpletu drugega tekmovalnega dne, saj je Nik Šalej z moskitom prehitel Stariho, ki je poleg tega, zaradi prenizkega prihoda v ciljni krog prejel še precej kazenskih točk. Toliko, da poznavalci zatrjujejo, da je to kazen v tekmovalni pravilnik dal nek prometni strokovnjak, ki želi na naših cestah znižati bero smrtnih žrtev. Mednarodni pravilnik je do te napake veliko bolj velikodušen, mi pa smo, kot kaže, tudi v jadralnem letenju bolj papeški od papeža. Ne Frančiška, ker ta je že sestopil iz visokega papeškega podstavka in se vozi naokoli s katro. Tako kot Stariha, ki je svoj DG 303 zamenjal za DG 101, a ker je letalo dobil v roke zadnji trenutek, mu je na zadnjem delu poti crknil akumulator, tako, da je pomemben del tekmovalne naloge odpeljal na pamet. Ne poznam nikogar, ki ga tovrsten pripetljaj v zraku ne bi spravili ob pamet.

Stari se ni prav posebej razburjal, tudi zato, ker se mu kaj takega ni zgodilo prvič, in ko sta Miha Berginc, ki tudi kandidira za visoko uvrstitev v klubskem razredu in Nik skočila v letališki kopalni bazen, vsak s svojo (zasluženo) pločevinko konzerviranega starega pramena, je Stariha stopil do vode, da si iz bližine pogleda mladega moža, ki mu je ustrojil kožo. Česa takega doslej ni bil navajen. Seveda gre za izobraženega mladeniča, ki dela v ekipi Črta Rojnika (LX navigation) in je jadralno letenje njegov poklic. Hkrati se je še enkrat potrdilo Pristavčevo spoznanje, da je AK Celje s svojimi mladimi jadralci na vsej črti povozil vse slovenske klube. K temu razmišljanju bi morda spadala pripomba Sebastjana Ramšaka, da bojkot DP 2014 v Szatymazu za slovensko jadranje ni dober, pa naj si ljudje izmišljujejo še takšne izgovore. Državno prvenstvo je družabni dogodek, predvsem pa najboljša možnost za jadralsko rast mlajših rodov. V Lescah je zagotovo nekaj fantov, ki bi že lahko nastopili v Szatymazu in vsako leto, ki ga bodo zamudili, bo razlika med Celjani in konkurenco večja. No, upam, da novi vodja jadralnih učiteljev, ki so ga nedavno izbrali v AK ALC Lesce bere opensoaring, a kolikor vem, ga ne bere. Nič hudega, saj sem na začetku sestavka dejal, da se novice širijo. Seveda, samo ustne, pisne precej slabše. Danes me je Luka Žnidaršič okrcal, ker tudi san nekaterih zadev ne berem. »Tudi zate drži RFM,« mi je dejal in mi takoj razložil, kaj kratica pomeni (Read the Fucking Manual).

A kakšen je bil današnji dan? Boljši, kot bi si ga zaželel v sanjah. Zjutraj je nebo obetalo kopanje v toplicah Morahalom, tik pred štartom so zrasli lepi kumulusi, malo kasneje se je nebo začelo prekrivati z dokaj debelo kopreno, na koncu pa se je vse izteklo kot v pravljici. Leteli smo proti severovzhodu in ko se je zdelo, da je na poti domov termika umrla, so se, sicer ne prav na gosto, pojavili čudoviti oblaki. Vsak začetnik, ki bi prvič nastopil na DP, bi jih bil vesel – tako kot smo jih bili tudi stari in malo mlajši »prdci«. Resnici na ljubo je treba povedati, da so pot do doma omogočili predvsem jadralcem odprtega razreda, ki so imeli daljšo nalogo, klubaši,ki so bili doma precej prej, jih še niso srećali.
Uporabniški avatar
glajda
Prispevkov: 80
Pridružen: To Nov 24, 2009 6:57 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a glajda »

Tretji tekmovalni dan – o čudežih

(OPENSOARING, 17. Avgusta, Niko Slana)

Le kdo ne ve, da je jadralno letenje povezano tudi s čudeži, ne samo s fiziko. Če začnem s seboj, sem danes doživel dva na svoji koži. Po tem ko sem natančno 138 km letel za FlyTonijem (FT) in z njim nekajkrat krožil v izjemno dobrih dviganjih, ki jih je našel FT, sta se najine poti na drugi in tudi zadnji točki razšli. Sam sem padel na 300 m in si reševal kožo, da mi ni bilo treba pristati na polju, FT pa je s 700 m in brez zavoja preletel še 58 km do cilja. Zame je bilo nedoumljivo, njegovo dejanje pa, vsaj tako si mislim, spada v področje čudeža. Do doma je kar spotoma pobiral dviganja in s tem ohranjal višino in solidno povprečno hitrost. Na drugi obratni točki, kjer sva bila s FT skoraj na isti višini, sem dolgo vrtel šibko dviganje, da sem prilezel do oblaka. Tudi to, da mi ni bilo treba pristati na polju, bi lahko bil čudež, a takšno reševanje je za jadralno letenje nekaj vsakdanjega. Drugi čudež se je zgodil na zemlji. FT-ju sem čestital za izvrstno izbiro poti pod oblaki. »Nič posebnega,« je dejal, »pa ne, da si me videl?« je vprašal. Te zagonetke nisem skušal razvozlati. Pač, ni me videl in konec. Kaj naj zdaj o tem še razmišljam? Morda je bila njegova deklarirana slepota povezana z najinim konfliktom, ki je bolj jezikovne kot jadralske narave. Svojo nevidnost bom skušal patentirati na ustreznem uradu, ampak za dokaz in pričo bom rabil FT – zato s tem najbrž ne bo nič. Na koncu tega čudeža še resna misel. FT me je s svojim letenjem navdušil in prepričan, da je pred njim še velika jadralska prihodnost.

Tretji čudež, ki pa sem mu bil priča, je bil dogovor med leškim jadralcem Borisom Žoržem in nekdanjim ljubljanskim jadralcem in lanskoletnim državnim prvakom Janezom Stariho, po novem članom AK ALC Lesce, da bosta v zraku sodelovala. Tako, denimo, kot to počno Celjani, ki so se šele v zraku dogovorili, da bodo imeli svoj jadralski parlament na srebrni frekvenci, da bi bila konspirativnost njihovih dejanj čim bolj čudežna. Od čudeža Žorž-Stariha ni bilo nič. Je imel nekdanji Ljubljančan znova težave s svojim letalom? Vzletel je zadnji, da bi čim dlje ohranil šibko kondicijo svojega akumulatorja, pa mu zgleda to ni uspelo in tako se je Žorž kar sam podal v boj za točke brez Starijeve podpore. Še eno prepričanje: če bi se pilota odločila za sodelovanje in ga uresničila, bi bila nenadj /slov. nenadkriljiva/ ... Sumim, da je v prologu te pravljice delovala zla vila, ki te zveze ni odobravala. Najbrž zaradi čustvene povezave Starihe z nekdanjimi ljubljanskimi kolegi: Juretom, Albinom, Jernejem, Giom, Linxairom, Luko itd. Predvidevam, da so nanj podzavestno vplivali z negativnimi valovi, čeprav za omenjeni dogovor, ki se je zgodil med vzletanjem na štartu, sploh niso mogli vedeti, ker so bili takrat že v zraku.

Obljubil sem kopico čudežev, pa mi jih skoraj zmanjkuje. Za Laszla Hegedusa, ki leti z velikim nimbusom 4 z motorjem, ni bil čudež, da je po hitrosti samo za 2 km/h prehitel Sebastjana Ramšaka, ki leti s precej manjšim letalom in je tudi zmagal v tej tretji tekmovalni nalogi. Izenačevalni faktorji dajejo prednost manjšim in slabšim letalom. Čudež je bil tudi to, da je Miha Premrl (AK Postojna) našel med potjo po zraku letališče v Kiskumfelighazi in je nanj iz veselja tudi pristal. Ja, to je lep čudež. Ko se pod krili prikaže letališče, ko ga najbolj potrebuješ, je vreden več kot še tako veliko in hladno točeno pivo s peno, ki teče čez členke prepotene roke, ki so nekaj ur držale za palico in je krmarila jadralno letalo med oblačnimi zankami.

Blizu čudeža je bil tudi postojnsko-celjski Marjan, ki je za današnji sestavek ponujal svoje fotografije. Kupil si je namreč kar velik fotoaparat canon. Želel mi je prinesti fotografije na USB ključku za forum OS, a ker sam iz načelnih razlogov fotografij in besedil ne nalagam na forum (to s prijaznostjo naredi Boris Žorž), sem mu predlagal, da bi svoje fotke kar sam poslal na opensoaring. A je odklonil nalogo in tako še danes ni videl od blizu te jadralske strani, čeprav je o njej, baje, že nekaj slišal. Pa se nam je izmuznil čudež, ki sem si ga želel, saj Marjan, ob Operi, pogosto nastopa na opensoaringu.

Malo manjša vila mi je za drugi tekmovalni dan prišepnila, da je Uroš Krašovic v zraku vzkliknil: »Me je skoraj povozil, samo dva metra je šel mimo mojega krila.« Saj vidite, da v tej povedi nekaj manjka, namreč oznaka letala, ki ga je Uroš tudi omenil. Ja, pri jadralne letenju teh čudežev sploh več ne štejemo, vsi samo držimo pesti, da bi čudež ostal čudež. Morda imajo zato na letališču tudi krščansko kapelico, ki jo je poslikal eden od članov kluba, sicer navdušen slikar.

In kakšen je bil konec jadralskega dne. Nekdo od jadralcev je ob prihodu na domače letališče nizko preletel stezo, se ponovno dvignil in pristal. Denis Štrbenc je zahteval, da se ga diskvalificira, a zalegla je beseda Petra Szaba, ki vodi letališče, da se mu pogleda skozi prste. Peter je torej v tem primeru nastopal v vlogi čudeža. A kršilec, ki najbrž tudi ne bere opensoaringa, tega ne bo izvedel.
Uporabniški avatar
Milan Korbar
Prispevkov: 146
Pridružen: So Avg 21, 2010 10:00 pm

Foto: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a Milan Korbar »

Niko, hvala za izčrpno poročanje. Te bomo pa presvetlemu Rodetu in podobnim predlagali najmanj za blaženega, če ne kar po hitrem postopku med svetnike (čeprav samo v mestni občini Ljubljana).
Slike lahko preko https://www.wetransfer.com/ (do 2 Gb v paketu) pošljete meni, pa jih bom ustrezno pripel, drugače pa imam v načrtu obisk proti koncu tedna, tako, da ne boste ostali brez mene.

Lep dan in še lepše letenje,
Milan
Že več kot Slika let z vami ali brez vas! Zato pa lebdim na Slika in tuhtam!
Dru
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Nov 25, 2009 7:38 am

Re: DPSJL 2014

Odgovor Napisal/-a Dru »

Hvala za poročanje s tekmovanja.
Posebno pohvalo si zasluži organizator za hiter vnos nalog in rezultatov na soaringspot.
Lepo je tudi sproti spremljati tri mušketirje v odprtem razredu in enega v klubskem.
Kar tako naprej in upam, da dobite napovedano pošiljko dežja in ohladitev kasneje kot mi v Sloveniji.

lep pozdrav
Dru
Marjan Dolničar - Dru
Odgovori