Pretvorba slovenskih GPL v SPL po EU-FCL

vse kar moramo vedeti, kar nas moti, omejuje in vse kar bi radi spremenili
sputnik
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 4:39 pm

Re: Pretvorba slovenskih GPL v SPL po EU-FCL

Odgovor Napisal/-a sputnik »

Osebno me izpiti, seminarji in te stvari ne motijo. Zdelo pa bi se mi veliko bolj normalno, ce bi uprava:
1. najprej sestavila katalog vprasanj in omogocila opravljanje izpitov AirLaw in HumanPerformance
2. postavila datum konverzije, ki bi bil 2 leti za prvim izpitnim rokom, npr. 8.9. 2015
Ze en mesec cakam na podaljsanje licence, ki bo veljala 4 mesece, namesto da bi spomladi opravil oba izpita in dobil kar novo SPL...

Sploh ne vem kako si CAA predstavlja, da bo 600 GPL pilotov do zacetka avgusta prislo na seminar, opravilo oba izpita in poslalo papirje na CAA, da jim bo lahko do 8.9. izdala novo dovoljenje. Menda bojo katalogi vprasanj ready enkrat sredi poletja??

a res ne bi roka prestavili vsaj na 1.1.2014?

t.
MihaPremrl
Prispevkov: 105
Pridružen: To Nov 10, 2009 10:39 am

Re: Pretvorba slovenskih GPL v SPL po EU-FCL

Odgovor Napisal/-a MihaPremrl »

Kot sem izvedel v petek na predavanjih za učitelje, bomo seminarje poslušali kar v klubih (predavali nam bodo učitelji, ki imajo opravljeno predavanje, oziroma človeške zmogljivosti za to usposobljene in certificirane osebe) sledila bosta izpita na agenciji, oziroma obstaja možnost da pride oseba z agencije preverjat znanje v klubu. Cena za oba izpita je bila obljubljena 35 €. (me prav zanima če bo res) Moraš pa kljub temu da ti licenca preteče 7.9.2013 podaljšati našo licenco. Hkrati pa so pozivali vse ki bodo izpolnili pogoje da naj čimprej zaprosijo za konverzijo v EASA, ker bodo imeli težave s tiskanjem licenc. Katalogov še ni. Uči miško uči...
Gregor P.
Prispevkov: 77
Pridružen: Po Nov 09, 2009 2:24 pm

Re: Pretvorba slovenskih GPL v SPL po EU-FCL

Odgovor Napisal/-a Gregor P. »

Vse kar počne CAA trenutno je brez pravne podlage , ker ni bila sprejeta Uredba o uvedbi Uredbe Evropske komisije 1178/2011 . In v tem je ves štos, da se ves čas izmotavajo in si na novo nekaj izmišljujejo. Poročilo o spremembi kot ga zahteva člen 4 Uredbe 1178/2011 obstaja in ga je tudi potrdila EASA aprila 2012. Pazite aprila 2012. In lani od aprila stoji vsa zadeva . Agencija se zgovarja , da so oni poslali naprej na ministrstvo naj se uvede Uredba o uvedbi Uredbe Evropske komisije 1178/2011 , da pa to od tedaj stoji na ministrstvu. Kaj je vzrok da stoji pa nočejo povedat. Probelm je v tem ,da so marca 2012 določili rok da bomo zamenjali GPL licence do 8 septembra 2013 , ampak se eno leto ni nič delalo , sedaj pa teče Agenciji voda v grlo in sedaj nekaj na silo počnejo pa sploh nimajo nič dodelano .
Pogoji za konvertiranje naši trenutno veljavnih GPL licenc so nastali v Agenciji in nam ni tega diktirala EASA . Pod celoten dokument je podpisan Žiga Kotnik . Kdo je pa bil tvorec dela za jadralno pa ne vem. Slišim samo govorice na čigavem zelniku bi to naj zraslo. Na EASA se pa nam verjetno samo smejijo , ko so brali Poročilo o spremembi , ki ga je poslala Agencija na EASA in si mislijo , če smo tak nori , da si sami med sabo nagajamo , pol si pa nagajajte . To je milo rečeno . Da ne uporabim kakšnega bolj sočnega izraza .
Da še enkrat ponovim 5 točko 4 člena uredbe:
5. Poročilo o spremembi vsebuje kopije vseh dokumentov, ki so potrebni za prikaz elementov iz točk (a) do (e) odstavka 4, vključno s kopijami zadevnih nacionalnih zahtev in postopkov. Pri pripravi poročila
o spremembi si države članice prizadevajo, da pilotom čim bolj omogočijo ohraniti obstoječi obseg dejavnosti.
Pri pripravi Poročila o spremembi (vsaj za jadralni del) Agencija ni ravnala v skladu z zadnjim stavkom 5 točke člena 4.
Če sem kaj napačno napisal ali si napačno razlagam me naj prosim uradniki iz Agencije popravijo .

Lp

Gregor
Odgovori